دعوت نامه
خبرنگار فراری
چهار شنبه 6 مهر 1398برچسب:خبر,خبر نگار جوان,داغ,, :: 13:44 ::  نويسنده : خبرنگار

با سلام

تو هم می تونی  خبر نگار ما باشی

خبرهای  خود را برای ما ارسال نمایید 

تا با  نام شما در وبلاگ  منتشر  شود  

برای اینکار اول عضو وبلاگ شده و خبر خود را برای ما ارسال کنید 

منتظر خبرهای داغ شما هستیم



نظرات شما عزیزان:

ŠểťăÿêŠh
ساعت10:52---20 تير 1391
سلام
لینکت کردم داداش
شما هم زحمتشو بکش
میسی بای


ŠểťăÿêŠh
ساعت10:52---20 تير 1391
سلام
لینکت کردم داداش
شما هم زحمتشو بکش
میسی بای


hesam
ساعت20:15---27 فروردين 1391
به نام خدا
با عرض سلام خدمت همسنگر عزیز
با تشکر از حضور شما در سامانه سازماندهی ارتش سایبری، به اطلاع می رساند وبلاگ شما در سایت ثبت گردیده است. لطفا لینک سایت www.cir.ir را در وبلاگ خود قرار دهید.ضمنا برای افزایش بازدیدکنندگان خود به لینکستان سایت به آدرس http://cir.ir/file/linkbox رفته و با تکمیل فرم، لینک داده شده توسط سایت را در وبلاگ خود قرار دهید.
و من الله توفیق


مهران
ساعت16:28---9 فروردين 1391
سلام
آپم
منتظرم
بدو بیا


دلنوشته های تنهایی من
ساعت2:59---23 اسفند 1390
اگه احساسمو کشتی اگه از یاد منو بردی اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی.بدوون اینو که دل من شده جادو به طلسمت.یکی هست این ور دنیا که تو یادش مونده اسمت

آپپمممممممممم..........


محمد
ساعت18:27---5 اسفند 1390
لینک کردم بلینک

elias
ساعت0:43---5 اسفند 1390
salam web khobi dari bara tabdoool link mano ba esmeh music va music video link kooon badesh begoo man to ro ba che esmei link konam


setare
ساعت20:26---24 بهمن 1390
قشنگه goooooooooooooooooodd

مریم
ساعت12:01---16 آبان 1390
سلام عزیز ممنون که سر زدی
من شما رو لینک کردم من و با نام "عزیز جون"
aziz-jonam.LoxBlog.Com
لینک کن ممنون


ABAR
ساعت14:35---28 مهر 1390
با عرض سلام وب بسیار زیبایی دارید

به استحضار میرسانیم وبسایت ما
روزانه سه بار بروز((اپدیت)) میشود و دقیقا هر 8ساعت یک مطلب بسیارزیبا و جذاب را مشاهده خواهید کرد

WWW.ABAR.TK


موج بيدار
ساعت17:19---18 مهر 1390
سلام به شما همسنگري عزيزم
شرمنده از اينكه به خاطر شروع شدن درس و دانشگاه كمتر بهتون سر ميزنم
البته فكر نكنيد من از اون...خونها هستم!!!!
به خاطر كم نبودن امكانات!!!
با مطلب آلزايمر ننه علي آپم
اميدوارم نظرتون رو برام بنويسيد
لبيك يا خامنه اي
يا علي (ع)


فرحان
ساعت18:34---17 مهر 1390
اگر می شه عنوان وبلاگ من رو از **بازیسازان pero ** به
حدیث نبوی / روایات قرآنی تغییر بدی خیلی ممنون


محمدحسين
ساعت17:55---17 مهر 1390
سلام عزيزم
دارم ديونه ميشم نميدونم چرا وبلاگم خيلي دير مياد بالا
ميتوني كمكم كني؟


علی
ساعت16:40---15 مهر 1390
با عرض سلام و درود فراوان خدمت شما همکار وبلاگ نویس
برآن شدیم تا طرح تبلیغات زنجیره ای (یا اصطلاحا بلاگفایی) را اجرایی کنیم
شما با طراحی بنر خود و ارسال آن به ما و قرار دادن کد جاوای ما بالای صفحه ی خود در این سیستم عضو شوید تا بیشتر دیده شوید
تبلیغ شما در وبلاگ های عضو بصورت کاملا رایگان
به دوستان خود نیز معرفی کنید تا دامنه گسترش یابد و بیشتر دیده شوید
برای عضویت و توضیحات بیشتر به وبلاگ مراجعه فرمایید
باتشکر مدیریت سیستم تبلیغاتی تی تی بی
بزودی شاهد گسترش طرح خواهیم بود


فرحان اخگر
ساعت0:08---14 مهر 1390
عزیزم ممنون که لینکم کردید اما اگر می شه عنوان وبلاگ من رو از **بازیسازان pero ** به
حدیث نبوی / روایات قرآنی تغییر بدی خیلی ممنون


مجید
ساعت9:48---13 مهر 1390
سلام کن
من شما را لینک کردم
شما هم مرا
برای تبادل لینک ما را با عنوان فیلم با فرمت دایویکس و آدرس esfahan-divx.LoxBlog.ir لینک نمایید
هر کی طالب تبادل لینک هست
آدرس سایت من
http://esfahan-divx.loxblog.com/


fareshteh
ساعت14:08---12 مهر 1390
sLm dost aziz mes30 az nazaret, weblog u ham jaleb, man shomaro link kardam ,

میلاد
ساعت13:34---12 مهر 1390
سلام من شما را لینک کردم شما هم من را با نام آزاد اندیشی لینک کنید باتشکرwww.m-h-it.tk

mostafa TEhrani
ساعت21:39---11 مهر 1390
سلام من لینکتون کردم


شما هم لینک کنید







mostafa TEhrani
ساعت21:39---11 مهر 1390
سلام من لینکتون کردم

شما هم لینک کنید





ray-music
ساعت18:36---11 مهر 1390
salam dowsh man linket kardam tooye tabadole linke hooshmand linke khodemoon ro gozashtim

علی
ساعت21:53---8 مهر 1390
سلام من لینکتون کردم
شما هم لینک کنید


علی
ساعت21:53---8 مهر 1390
سلام من لینکتون کردم
شما هم لینک کنید


علی
ساعت21:53---8 مهر 1390
سلام من لینکتون کردم
شما هم لینک کنید


hani
ساعت15:11---8 مهر 1390
سلام
ممنون
من لینک کردم
شما هم قرار بدید
باتشکر


parsa
ساعت9:33---8 مهر 1390
سلام دوست عزیز من تورو توی وبلاگم لینک کردم.تو هم منو با آدرس www.filmpersian.loxblog.com وبا عنوان دنیای فیلم لینک کن. ممنون

خشايار
ساعت4:46---8 مهر 1390
سلام.لينكتون كردم شما هم منو با آدرسhttp://kmove.loxblog.comو عنوانهمه چيز از كره لينك كنيد.ممنون!

علیرضا سعادتی
ساعت0:31---8 مهر 1390


سلام منم به وبت سر زدم خيلي باحاله من لينکت کردم تو هم منو لينک کن

عنوان :دانلود نرم افزار هاي روز وآموزشها + آهنگ

آدرس :www.abkhorg.tk


alireza
ساعت0:22---8 مهر 1390
سلام دوست خوبم وب پر مطلبی داری ولی توام سرت درد میکنه برای این کارا هافعلا بای وقت کردی به این وبمم یه سر بزن پشیمون نمیشی نظر یادت نره فعلا بای

yalda
ساعت16:54---7 مهر 1390
سلام لينكت كردم شما هم منو با عنوان وبلاگ تخصصي داستان نويسي لينك كن مرسي

ehsan
ساعت16:35---7 مهر 1390
سلام ممنون که سر زدین

وب خیلی خوبی دارین امیدوارم موفق باشین

راستی لینکتون کردک امیدوارم لینکم کنیین

احسان


فاطمه
ساعت14:43---7 مهر 1390
هه هه زحمت کشیدی اینا روکه خودمم میدونستم جناب خبر نگار

بهرام
ساعت13:51---6 مهر 1390
سلام عزيزم وبلاگ خوبي داري
خوشم اومد
پيشنهاد ميكنم در كنار مديريت وبلاگ از اينترنت، درآمد هم كسب كني
اونم فقط با ديدن تبليغ يعني تبليغ ببين پول بگير
اگه خواستي به لينك زير سر بزن
همه سايتهايي كه اينجوري پول ميدن رو ليست كردم فقط ثبت نام كن و با روزي 10الي20دقيقه درآمد قابل قبولي كسب كن
اينم لينك
http://parakshop.loxblog.com/post.php?p=66


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.